Agencja Personalna HR Support to młody, zgrany zespół specjalistów ,który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie rekrutacji, doradztwa HR, a także obsługi prawnej. Do każdego podchodzimy z empatią i zaangażowaniem, dlatego zaufało nam już tylu klientów jak i Kandydatów.
Obecnie dla jednego z naszych klientów, dużej drukarni wielkoformatowej poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa, Piaseczno
Wymagania względem kandydata:
- wykształcenie minimum średnie
- około 2 lat doświadczenia w pracy w drukarni bądź innej pokrewnej branży na stanowisku związanym ze sprzedażą
- dobra znajomość angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym, dodatkowym atutem będzie znajomość drugiego języka obcego
- znajomość biurowych programów informatycznych używanych na co dzień w pracy na komputerze
- prawo jazdy kat. B
- chęć i zdolność uczenia się nowych zagadnień
- zdolność nawiązywania kontaktów z klientami i budowania długofalowych relacji
- wysoka kultura osobista
Zakres obowiązków i zadań kandydata na stanowisku:
- aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych i nowych możliwości rozwojowych docierania do nich
- negocjowanie, przygotowanie i prezentowanie ofert
- uzgadnianie i zlecanie prac podwykonawcom
- przygotowywanie raportów dotyczących obserwacji rynku
- poszukiwanie i analiza możliwości kooperacji przy realizacji zleceń
- analiza efektywności podejmowanych działań
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy
- odpowiedzialne reprezentowanie firmy na zewnątrz.
W zamian firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę + prowizja i premia uznaniowa
- pracę na pełen etat 8.00 -16.00
- pracę w miłej atmosferze
- możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji
- możliwość korzystania z auta służbowego na czas spotkań z klientami lub rozliczanie się w formie tzw. „kilometrówki" w przypadku korzystania z własnego środka lokomocji.