Nasz Klient to międzynarodowa firma istniejąca na polskim rynku od ponad 20 lat. Wykorzystując specjalistyczną wiedzę oraz zaawansowane technologie codziennie dostarcza nowoczesne rozwiązania energetyczne dla ponad miliona Klientów, oferując im wysokiej jakości gaz w butlach, instalacje zbiornikowe zasilane LPG oraz autogaz. Misją naszego Klienta jest spełnianie potrzeb Klientów, zapewniając produkty i usługi najwyższej jakości, rzetelność biznesową oraz bezpieczeństwo. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka)
Nr Ref.: GAZ/04/2016
Zakres obowiązków:
- Oferowanie usług sprzedaży gazu od jednego z najbardziej cenionych i znanych dostawców (Klienci biznesowi i indywidualni)
- Przygotowywanie ofert oraz negocjacje handlowe
- Obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami firmy
- Fachowe doradztwo techniczne w zakresie produktów i usług świadczonych przez firmę
- Podejmowanie działań związanych z utrzymaniem Klientów
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów (telefonicznie lub w formie elektronicznej)
- Zapewnienie wysokich standardów obsługi Klienta
- Obsługiwanie programów lojalnościowych
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Komunikatywny poziom języka angielskiego
- Wykształcenie min. średnie
- Wiedza z zakresu sprzedaży i negocjacji
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- Znajomość pakietu MS Office
- Konkurencyjne wynagrodzenie na poziomie 4500 tys. brutto na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Świetną atmosferę w biurze
- Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)