Specjalista ds. sprzedaży w Salonie firmowym Orange
pl / en

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży

Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych ...

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

wczoraj

Sport / Rekreacja, Sprzedaż / Obsługa klienta

śląskie, Katowice, Gliwice, Bytom
śląskie, Zawiercie
śląskie, Zawiercie
śląskie, Sosnowiec

2016-06-28

Internet / e-commerce, Sprzedaż / Obsługa klienta

śląskie, Częstochowa

Specjalista ds. sprzedaży w Salonie firmowym Orange- Ogłoszenie archiwalne

Praca Orange Polska S.A. / Sprzedaż / Obsługa klienta / Telekomunikacja / śląskie / Katowice, Sosnowiec

Orange Polska to przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy. To, że nasi pracownicy to osoby aktywne, realizujące się na wielu polach – podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty plastyczne czy muzyczne – jest dla nas tak samo ważne jak to, że mają otwarte umysły - patrzą na zadania i problemy z więcej niż jednej perspektywy. To dzięki wiecznie ciekawym, Orange każdego dnia tworzy cyfrowy świat dla swoich klientów, czyniąc go nowoczesnym i innowacyjnym, a wciąż interesującym i dostępnym dla każdego. Jeśli interesuje Cię rozwój osobisty i zawodowy… i masz pasję, dołącz do zespołu Orange.
Specjalista ds. sprzedaży w Salonie firmowym Orange
(umowa na zastępstwo)
Orange Polska S.A.; Katowice, Sosnowiec
jestem osobą otwartą i gotową na:
  • sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange
  • stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
oprócz zapału wyróżnia mnie:
  • umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby klientów
  • gotowość do bycia doradcą i opiekunem klientów
  • zainteresowanie nowymi technologiami
  • pasja i dynamizm w realizacji zadań
  • dbałość o satysfakcję klientów
  • skuteczność w działaniu
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów
  • znajomość języka migowego, jako dodatkowy atut
od przyszłego pracodawcy oczekuję:
  • szkoleń sprzedażowych i produktowych

  • rozwoju zawodowego

  • prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych

  • premii uzależnionej od wyników pracy