Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne
Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko
Kluczowe zadania na stanowisku:
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
• bieżąca współpraca z firmami na podległym obszarze handlowym
• negocjowanie warunków handlowych
• przygotowywanie umów i niezbędnych dokumentów związanych z zawartymi transakcjami
• odpowiedzialność za dostawę zakupionego produktu do siedziby klienta
• współpraca z Działem Zakupów
Wymagania:
• doświadczenie w sprzedaży
• biegła znajomość j. włoskiego lub francuskiego lub niemieckiego
• konsekwencja i systematyczność w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych
• kreatywność
Oferujemy:
• pracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
• stabilne warunki zatrudnienia oraz konkurencyjne wynagrodzenie
• pakiet atrakcyjnych szkoleń, umożliwiających poszerzenie kwalifikacji
• pracę w zespole profesjonalistów z branży
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.