Specjalista ds. wdrażania projektu modernizacji oświetlenia zewnętrznego
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Specjalista ds. wdrażania projektu modernizacji oświetlenia zewnętrznego

Poznaj pracodawcę

Poznaj stanowisko:
Kierownik ds. Technicznych

Kierownik do spraw technicznych jest osobą zaangażowaną w nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z techniczną stroną funkcjonowania firmy lub instytucji. Kierownik ds. technicznych opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować efektywność działań wykonywanych z pomocą urządzeń technicznych, a także kontroluje wypełnianie tychże procedur. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest ...


czytaj więcej: Kierownik ds. Technicznych

Praca Kierownik ds. Technicznych

Specjalista ds. wdrażania projektu modernizacji oświetlenia zewnętrznego - Ogłoszenie archiwalne

Praca PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Energetyka / Elektronika / Inżynieria / Projektowanie / Serwis / Technika / Montaż / mazowieckie / Warszawa

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Kierownik Robót Serwisowych – Mechanicznych (Energetyka) Globetek Sp. z o.o. mazowieckie

Manager ds. technicznych CBRE sp. z o.o. mazowieckie

Specjalista Elektryk LeasingTeam Sp. z o.o mazowieckie

Specjalista Elektryk LeasingTeam Sp. z o.o mazowieckie

Serwisant Sprzętu Medycznego REHA FUND Sp. z o.o. mazowieckie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista* ds. wdrażania projektu modernizacji oświetlenia zewnętrznego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IEN/57/01/16

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • bieżący nadzór nad wdrażanym projektem modernizacji oświetlenia zewnętrznego, w celu właściwej realizacji założonego harmonogramu jego realizacji,
  • przygotowywanie, współdziałanie przy opracowywaniu dokumentacji projektu, udział w pracach komisji przetargowych, zespołów zadaniowych i grup roboczych celem realizacji projektu, identyfikacja obszarów działalności Spółki dla wdrożenia projektu modernizacji oświetlenia zewnętrznego,
  • inicjowanie, koordynacja i nadzór nad wdrażanym projektem, w tym wdrażanie nowoczesnych technologii i systemów sterowania,
  • analiza przepisów prawnych w aspekcie wdrażanego projektu pod kątem podniesienia efektywności,
  • kompleksowa obsługa analityczno-sprawozdawcza na potrzeby realizowanego projektu,
  • analiza rynku oraz analiza rozwiązań techniczno-finansowych pozwalających na wdrażanie projektu modernizacji oświetlenia zewnętrznego.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe techniczne, na kierunku elektrotechnika, 
  • doświadczenie zawodowe 2 lata na stanowiskach związanych z eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
  • umiejętność analizy danych oraz zarządzania czasem,
  • sumienność, komunikatywność.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.