Specjalista ds. Wsparcia (II Linia)

Systell s.c.

Poznań

4 dni temu

Ogłoszenie numer: 1888087, z dnia 2018-01-17

Systell s.c.

Lubisz pomagać ludziom wykorzystując swoją wiedzę z IT? Chętnie słuchasz i rozmawiasz z ludźmi o ich potrzebach? Umiesz przekładać potrzeby biznesowe na rozwiązania w systemach informatycznych? A może masz talent do języka SQL?

 

Z SysTell sp. z o.o. połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwijaj się z nami. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata, to nasze biuro stoi dla Ciebie otworem. Dołącz do nas, daj upust swoim pomysłom i przekonaj się, że support team może działać mega zespołowo a jednocześnie w luźnej atmosferze. Aplikuj!

Specjalista ds. Wsparcia (II Linia)

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

 

Opis stanowiska

 

Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się:
  • telefonicznym i zdalnym wsparciem użytkowników aplikacji
  • projektowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań

Wymagania

Główne wymagania
  • wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja)

  • umiejętność modyfikacji w bazie danych MS SQL Server w oparciu o język SQL

  • doświadczenie w obsłudze klienta w dziale Help Desk

  • łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej

  • umiejętność analizy dostępnych informacji i generowania różnych opcji rozwiązań

  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

  • prawo jazdy

Mile widziane
  • znajomość zagadnień sieciowych LAN, WAN
  • dobra znajomość języka T-SQL
  • znajomość telefonii VoIP / SIP
  • administracja Windows Server, Linux, MS SQL Server

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie związane z poziomem kompetencji
  • szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji
  • dodatkowe premie
  • wyjazdy integracyjne, wyjścia firmowe i wspólne aktywności
  • indywidualną ścieżkę rozwoju (własne projekty, pomysły)
  • odprężenie od pracy przy darcie

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Inżynier do spraw Wsparcia Technicznego to osoba, która zajmuje się dostarczaniem pomocy technicznej klientom danej firmy. Do jego obowiązków należy także rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem oraz przekazywanie problemów do wyższych dział ów wsparcia. Inżynier do spraw Wsparcia Technicznego musi posiadać: wykształcenie ...
Inżynier ds. Wsparcia Technicznego Praca Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Rekrutują z Praca.pl