Specjalista ds. Wsparcia IT
Warszawa
Specjalista ds. Wsparcia IT
Warszawa
Nr Ref.: 1064326
Warszawa
Nr Ref.: 1064326
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta z branży płatności elektronicznych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia IT.
Lokalizacja: Warszawa
Stawka: 250-350 zł netto + VAT/dzień
Współpraca długofalowa
Obowiązki:
• świadczenie usług pierwszej linii wsparcia dla procesu Service Desk,
• realizacja zgłoszeń użytkowników i systemów IT w zakresie sprzętu i aplikacji na stacji roboczej użytkownika,
• realizacja zgłoszeń użytkowników i systemów IT w zakresie przygotowania obrazów stacji roboczych oraz paczek dystrybucyjnych oprogramowania systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi,
• realizacja zgłoszeń użytkowników i systemów IT w zakresie zarządzania kontami w Active Directory, Exchange, bazach danych i aplikacjach oraz wsparcia aplikacji opartych na bazach danych (SQL),
• administracja systemami Landesk, WSUS i Symantec Antivirum,
• zarządzanie urządzeniami USB i RSA,
• wsparcie procesów zarządzania Awarią, Zmianą i Problemem (ITIL),
• współpraca w międzynarodowym środowisku w ramach globalnych projektów i procesów.
Od idealnego Kandydata oczekujemy:
• minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie, w której systemy IT pracują w trybie ciągłym,
• wiedzy dotycząca procesów ITIL,
• doświadczenia w administracji systemem LanDesk lub podobnym służącym do zarządzania stacjami roboczymi,
• dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows i Linux,
• znajomości obsługi baz Oracle, SQL i narzędzi do ich obsługi,
• znajomości systemów zarządzania środowiskiem VMWare,
• znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację podczas telekonferencji,
• umiejętności procesowego myślenia, optymalizacji procesów,
• umiejętności pracy w zespole,
Oferujemy:
• wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
• benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
• partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
• elastyczność formy zatrudnienia – m.in. umowa podwykonawcza (B2B), umowy cywilnoprawne.
Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
hays.pl |