Katowice
Nr Ref.: 1056158
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum biznesowego zlokalizowanego w Katowicach, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia klientów.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie przede wszystkim odpowiedzialna za kontakt z klientem niemieckojęzycznym oraz rejestrowanie i klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń będących problemami związanymi z codzienną obsługą komputera. Rozwiązywanie podstawowych i najczęściej pojawiających się problemów również będzie wchodzić w zakres obowiązków. Początek zatrudnienia obejmie jednak gruntowne szkolenie oraz wdrożenie w najczęściej stosowane procedury.
Poszukujemy osób władających bardzo dobrze językiem niemieckim oraz językiem angielskim na poziomie komunikatywnym. Wszelkie doświadczenie w obszarze obsługi klienta jest mile widziane, jednak nie jest wymagane.
Oferta dotyczy projektu czasowego na okres min. 3 miesięcy (pełen etat, umowa o pracę). Jednakże po zakończeniu projektu istnieją duże szanse na związanie się z firmą na stałe.
hays.pl |