Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-26-28666/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta obencie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem czeskim
Zakres obowiązków:
- Wsparcie techniczne sprzętu komputerowego tj. laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, projektory multimedialne
- Obsługa klientów czeskojęzycznych : przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących usterek technicznych sprzętu
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM
- oddzwanianie do klientów w sprawie zgłoszeń i napraw sprzętu; udzielanie informacji dotyczących sprzedaży i do sprzedaży usług pogwarancyjnych
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem czeskim
Zakres obowiązków:
- Wsparcie techniczne sprzętu komputerowego tj. laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, projektory multimedialne
- Obsługa klientów czeskojęzycznych : przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących usterek technicznych sprzętu
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM
- oddzwanianie do klientów w sprawie zgłoszeń i napraw sprzętu; udzielanie informacji dotyczących sprzedaży i do sprzedaży usług pogwarancyjnych
Wymagania:
-Znajomość języka czeskiego w stopniu biegłym
-Język angielski na poziomie komunikatywnym
-Mile widziane umiejętności/wiedza techniczna z zakresu hardware/software
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
-Język angielski na poziomie komunikatywnym
-Mile widziane umiejętności/wiedza techniczna z zakresu hardware/software
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
-możliwość zdobywania kolejnych doświadczeń w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
-codzienna możliwość wykorzystywanie języków obcych
-umowa o pracę
- możliwość udziału w dodatkowych projektach
- przyjazna atmosfera pracy
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
-możliwość zdobywania kolejnych doświadczeń w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
-codzienna możliwość wykorzystywanie języków obcych
-umowa o pracę
- możliwość udziału w dodatkowych projektach
- przyjazna atmosfera pracy
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.