Dla naszego Klienta, nowo otwartego Globalnego Centrum Obsługi Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością języka, włoski, szwedzki lub niderlandzki
Zakres obowiązków:
• Kontakt z klientami, współpraca z wewnętrznym systemem firmy
• Diagnozowanie proglemów oraz ich rozwiązywanie
• Zapewnienie dogłębnego rozwiązanie i wypadków spowodowanych przez sprzęt lub oprogramowanie z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych
• Eskalacja potencjalnych problemów i zgłaszanie zdarzenia
Wymagania:
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku obcym (niemiecki, szwedzki, włoski, holenderski)
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Prawidłowa dykcja i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
• Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Nasz Klient oferuje:
• Praca w międzynarodowym zespole
• Wielokulturowe środowisko pracy
• Rozwój osobisty
• Udział w tworzeniu nowych struktur firmy