CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie.
CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydata / Kandydatki do pracy na stanowisku:
(Łopuszańska Business Park)
- Wsparcie w zakresie koordynacji Projektu Optymalizacji Kapitału Obrotowego w Polsce oraz Regionie Europy – budowanie agendy, kontakty z innymi krajami Regionu, przygotowanie materiałów analitycznych, proponowanie inicjatyw
- Koordynacja Projektu dot. Zarządzania Własnością Intelektualną w Polsce, realizacja korporacyjnej procedury w tym zakresie (m.in.: kontakty z CEMEX Research Group w Szwajcarii)
- Koordynacja agendy oraz spotkań biznesowych Pionu Kruszyw,
- Wsparcie operacyjne Pionu Kruszyw, w tym przygotowanie materiałów analitycznych oraz prezentacji, a także rozwój narzędzi (np.: CRM)
- Przygotowywanie analiz i prezentacji na potrzeby kierownictwa
- Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub pokrewnych
- Doświadczenie zawodowe min. 2 lata. (obszary: planowanie, finanse, controlling, wsparcie operacji lub sprzedaży)
- Znajomość zagadnień analizy finansowej, zwłaszcza związanych z Kapitałem Obrotowym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności MS Excel oraz Power Point)
- Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
- Kreatywność, umiejętność poszukiwania rozwiązań
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
- Umiejętność estetycznego i intuicyjnego przedstawienia efektów pracy w finalnych prezentacjach
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Zaangażowanie i aktywność w działaniu
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dostęp do najnowszych metodologii i rozwiązań biznesowych
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia
- Szansę na rozwój kariery w międzynarodowym środowisku
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania