Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Tychy
PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:
- wdrożenie i monitoring aktywacji trade marketingowych wspierających realizacje planów sprzedaży
- analiza i kontrola wykorzystania budżetów i narzędzi w rynku
- kreowanie rozwiązań wspierających sprzedaż , przygotowanie propozycji aktywności i narzędzi Trade Marketingowych
- współpraca z kierownikami sprzedaży oraz dbanie o sprawny przepływ informacji
CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ:
- wykształceniem wyższym (preferowane w zakresie biznesu, ekonomii lub marketingu)
- doświadczeniem w dziale marketingu lub/i sprzedaży (mile widziane)
- znajomością podstawowych narzędzi Trade Marketingowych
- dobra znajomością języka angielskiego
- dobra znajomością obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel oraz Power Point
- podstawowym zakresem wiedzy z finansów i prawa
- doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi
- umiejętnościami komunikacyjnymi, prezentacyjnymi
- kreatywnością, innowacyjnością
- umiejętnościami analitycznymi
- posiadaniem prawo jazdy kat. B
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
- ciekawą, pełną wyzwań pracę na czas zastępstwa w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w międzynarodowym zespole
- dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy
- otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
- konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy, deputat piwny i wiele innych korzyści
Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn.