O nas
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. Od momentu otwarcia go w Krakowie w 2004 roku, centrum osiągnęło wielki sukces i intensywnie się rozwija. W 2006 roku otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Krakow
Nr. ref.: Małopolskie > Krakow
Zakres obowiązków
- Sprawdzanie przychodzących problemów i alertów, zgodnie z dostępną Bazą Wiedzy
- Przyjmowanie i rozwiązywanie incydentów, standardowych i priorytetowych, a także informowanie partnerów biznesowych o poważnych awariach
- Kontakt z klientem w sprawie wsparcia sprzętu IT oraz analiza problemów/incydentów
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość środowiska Windows
Mile widziane:
- Zainteresowanie systemem Unix/Linux
- Znajomość ITIL
- Gotowość do pracy w trybie 24/7
Profil kandydata
- Zaangażowanie i motywacja do pracy
- Umiejętność współpracy z zespołem
- Asertywność, zdolność do pracy pod presją
- Łatwość w dotrzymywaniu krótkich terminów realizacji zadania
- Otwartość na nowe wyzwania
Zainteresowanych kandydatów prosimy wysyłanie CV za pomocą przycisku
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.