Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ZakProjAL/05/2016
- przeprowadzanie akcji ofertowych oraz kontraktację urządzeń, prac i usług dla Projektów realizowanych w Polsce oraz poza granicami kraju;
- udział w kwalifikacji dostawców/podwykonawców -zapewnienie, iż dostawcy biorący udział w akcjach ofertowych są odpowiednio kwalifikowani zgodnie z zasadami korporacyjnymi;
- prowadzenie negocjacji warunków umowny (handlowych,finansowych oraz prawnych – we współpracy z odpowiednimi działami firmy) w oparciu o wymogi danego Projektu oraz Ogólne Warunki Zakupu (OWZ) koncernu energetycznego;
- monitoring realizacji umów podwykonawczych – zarządzanie roszczeniami, o ile takowe wystąpią;
- rozliczanie faktur, intrastat, planowanie przepływów finansowych zobowiązań;
- administracja zamówień: wystawianie zamówień w SAP,rozliczanie zamówień, wypełnianie odpowiednich rejestrów i baz koncernowych.
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne bądź techniczne;
- zdolność do pracowania w grupie projektowej z orientowanej na osiągnięcie celów z poszanowaniem procedur i polityki Koncernu;
- dyspozycyjność w pracy w kraju jak i czasowo za granicą;
- wskazane doświadczenie na pracy specjalisty ds.zakupów/handlowych w organizacji projektowej;
- zdolności negocjacji warunków umów bądź predyspozycje w tym kierunku;
- mile widziana znajomość SAP oraz zdolności analityczne oraz pracy z systemami ERP.
- możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się Koncernie;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwości rozwoju;
- atrakcyjne wynagrodzenie.