ARRIVA jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych przewożącym ponad 1,5 miliarda pasażerów rocznie w 14 krajach Europy i zatrudniającym ponad 54.500 pracowników. Arriva jest częścią grupy Deutsche Bahn.
ARRIVA RP sp. z o.o. jest pierwszym prywatnym przewoźnikiem kolejowym na rynku przewozów pasażerskich w Polsce. Od 2007 roku obsługujemy połączenia w województwie kujawsko-pomorskim, a w grudniu 2013 roku istotnie powiększyliśmy ilość realizowanych połączeń. Przewozimy rocznie ponad 4 miliony pasażerów oferując wysoką jakość usług.
Do naszego warsztatu serwisującego pojazdy szynowe poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- Zamawianie części, materiałów i usług niezbędnych dla zachowania ciągłości pracy warsztatu
- Negocjowanie cen oraz warunków dostaw i usługi
- Budowanie długofalowej współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
- Prowadzenie oceny współpracy z dostawcami
- Poszukiwanie alternatywnych dostawców
- Współpraca z magazynem i warsztatem w zakresie bieżących i strategicznych potrzeb zakupowych
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok, mile widziane w branży kolejowej
- Umiejętność doskonałej organizacji pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolności negocjacyjne
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1)
- Obsługa pakietu Ms Office (Excel)
- Wykształcenie wyższe
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Dobre warunki zatrudnienia i atrakcyjny pakiet socjalny
- Koleżeńską atmosferę pracy w zgranym zespole
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych
- Ciekawą szansę rozwoju zawodowego w branży kolejowej, także w strukturach grupy Deutsche Bahn