TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla jednego z naszych Klientów dużej, międzynarodowej firmy z branży retail, posiadającego sieć sklepów z dobrami konsumpcyjnymi, oraz rozbudowaną sprzedaż Internetową którego strony e-commerce odwiedza miesięcznie ponad 4 miliony klientów, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds zarządzania incydentami, problemami oraz usługami IT
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 26480
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
- Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu rozwiązań wspierających biznes
- Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych
- Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
- Ciągłe dopasowywanie oferty usług, ich zakresu oraz poziomu do wymagań klientów
- Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i zarządzania wiedzą
- Pełnie roli Incydent Managera i roli Continous Improvment Managera
- Zarządzanie procesem obsługi incydentów i problemów
- Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
- Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami i problemami, w tym ich monitorowania
- Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia;
- Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
- Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
- Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
- Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów
- Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
- Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
- Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów i incydentów
- Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
- Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów wewnętrznych i prezentacja ich klientom
- Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele jakościowe i ilościowe
- Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne;
- Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych;
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
- Orientacja na realizację celów biznesowych;
- Umiejętność działania pod presją czasu;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
- Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w branży retail;
- Umiejętności analityczne;
- Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia;
- Certyfikat ITIL;
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Laptop, komórka
- Szkolenia dopasowane do potrzeb