Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Oddziału

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za organizację pracy serwisu Kierowanie podległymi pracownikami Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych oddziału serwisu poprzez nadzór i koordynację pełnej obsługi posprzedażnej Odpowiedzialność za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice Kierownik ds. Części Zamiennych Gliwice
Specjalista ds. zarządzania magazynem części zamiennych

Specjalista ds. zarządzania magazynem części zamiennych

Grafton Recruitment
Gliwice
praca stacjonarna
2403 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds. zarządzania magazynem części zamiennych
Job location: Gliwice
Nr ref.: 7-21-45310/PC
Dla naszego klienta- międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku Specjalisty ds. zarządzania magazynem części zamiennych.

Miejsce pracy: Gliwice

Obowiązki:
  • nadzór nad stanem magazynowym części zamiennych
  • realizacja zakupów części maszyn dla działu utrzymania ruchu
  • przeprowadzanie inwentaryzacji magazynu
  • współpraca z dostawcami, koordynowanie dostaw
  • pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia
Requirements:
  • wykształcenie min. średnie- techniczne
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B
  • wiedza z zakresu budowy maszyn, mechaniki, elektryki
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • samodzielność, bardzo dobra organizacja czasu pracy
Benefits:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego na samodzielnym stanowisku
  • miła atmosfera pracy
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Kierownik Oddziału

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za organizację pracy serwisu Kierowanie podległymi pracownikami Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych oddziału serwisu poprzez nadzór i koordynację pełnej obsługi posprzedażnej Odpowiedzialność za...