CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatki do pracy na stanowisku:
- Udział w przygotowaniu i realizowaniu komunikacji produktów/ usług/ marek
- Planowanie, prowadzenie kampanii Google AdWords
- Planowanie, wdrożenie i nadzór nad kampaniami reklamowymi oraz promocjami
- Rozwój sklepu internetowego dla segmentu B2C
- Wsparcie w procesie przygotowania strategii produktowych dla B2B i B2C
- Koordynacja projektów komunikacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych
- Koordynacja pracy Centrum Obsługi Klienta – kampanie, obsługa bieżąca
- Wyszukiwanie wydawców i dostawców, negocjacje cenowe, bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii, rekomendacje zmian
- Raportowanie, analizowanie oraz optymalizacja prowadzonych działań
- Współpraca z pozostałymi krajami w zakresie działań komunikacyjnych oraz raportowanie aktywności
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: informatyka, marketing, reklama, zarządzanie lub pokrewne)
- Wiedza na temat dostępnych rozwiązań e-commerce i narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań
- Znajomość pracy w systemach CMS
- Bardzo dobra znajomość narzędzia Google Analytics
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii AdWords i Facebook Ads
- Mile widziana znajomość SEM/SEO, Social Media, E-mail marketing, Marketing automation, Double Click, RTB, Inbound/outbound, Lead generation
- Umiejętność przygotowania analiz wraz z wnioskami
- Pakiet MS Office, bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych Excel
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dyspozycyjność
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B
- Zdolność analitycznego myślenia, łączenia faktów, wyciągania logicznych wniosków
- Umiejętność realizacji prac wielozadaniowych
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętności komunikacyjne i zdolność organizacji pracy
- Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów
- Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz rozbudowane
usługi dla pracowników
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania