Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Windykacji i Restrukturyzacji Lubelskie
Specjalista ds. Zarządzania Wierzytelnościami i Rozliczeń

Specjalista ds. Zarządzania Wierzytelnościami i Rozliczeń

Kredyt Inkaso S.A.
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3357 dni temu

Kredyt Inkaso S.A. to polska firma o zasięgu międzynarodowym, zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami na rynkach finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Od wielu lat jeden z liderów na rodzimym rynku obrotu wierzytelnościami. W zakresie swojej działalności współpracuje z czołowymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne. Spółka posiada kadrę wyposażoną w niezbędną wiedzę i umiejętności, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz narzędzia i środki niezbędne, do jak najlepszego wykonywania powierzonych obowiązków. Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje pracowników o dużym doświadczeniu zawodowym, jak również osób młodych, energicznych, optymistycznie nastawionych do wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.

Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:



Specjalista ds. Zarządzania
Wierzytelnościami i Rozliczeń
Miejsce pracy: Lublin


Zadania:
  • kontakty ze zbywcami wierzytelności oraz zleceniodawcami usług windykacyjnych – komunikacja w przedmiocie realizacji zapisów umów, ustaleń oraz rozliczeń bieżących

  • działania związane z rozliczeniami z podmiotami trzecimi, w tym z funduszami sekurytyzacyjnymi zewnętrznymi, jak również działającymi wewnątrz Grupy Kapitałowej Kredy Inkaso

  • udział w opracowaniu założeń i implementacji strategii likwidacji portfeli wierzytelności w odniesieniu do treści zawartych umów cesji z wierzycielami pierwotnymi oraz umów z zakresu zarządzania portfelami na rzecz podmiotów zewnętrznych

  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi – w tym zlecenia i monitoring wykonania procesów/czynności/zadań w ramach likwidacji portfela wierzytelności

  • realizowanie wyznaczonych celów miesięcznych/kwartalnych

  • sporządzanie raportów okresowych w zakresie podejmowanych działań

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, ekonomia, rachunkowość i finanse, kierunki pokrewne)

  • dobra znajomość zagadnień z zakresu procesu dochodzenia spłaty należności

  • wiedza z zakresu rodzajów produktów bankowych, podstawowych produktów telekomunikacyjnych oraz struktury wierzytelności tego typu

  • dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne

  • komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu

  • umiejętność działania pod silną presją czasu

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności MS Excel)

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz czynne prawo jazdy kat. B będą dodatkowymi atutami

Oferujemy:
  • pełną wyzwań prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego pracodawcy

  • możliwość korzystania ze świadczeń dodatkowych – w tym z prywatnego pakietu opieki medycznej