Specjalista ds. Zleceń

Citi Service Center

Olsztyn

5 dni temu

Ogłoszenie numer: 1916178, z dnia 2018-02-20

Specjalista ds. Zleceń

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Nr Ref.: 18008836

 

Opis stanowiska

  • Terminowe procesowanie zleceń klientów z najwyższą dokładnością
  • Bieżąca współpraca z zagranicznymi jednostkami Citi
  • Kontrola oraz ocena poprawności zleceń pod względem formalnym i merytorycznym
  • Dokonywanie oraz kierowanie do korekty błędnych wprowadzeń do systemu
  • Analiza błędów operacyjnych oraz inicjowanie i wdrażanie działań naprawczych i ulepszających
  • Dążenie do zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta

Wymagania

  • Dobra znajomość j. angielskiego – w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy w zespole (komunikatywność, otwartość)
  • Znajomość programów Pakietu Microsoft Office (znajomość Excela będzie atutem)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Dbanie o szczegóły/dokładność

Oferujemy

  • Mamy unikalny pakiet benefitów socjalnych, w tym: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, trzeci filar emerytalny
  • Oferujemy możliwość rozwoju kompetencji miękkich pod kątem wystąpień publicznych w ramach oficjalnego klubu Citi Toastmasters
  • Organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych i charytatywnych, dbamy o dobre relacje
  • Zapewniamy owoce, soki i kawę
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne na rynku wynagrodzenie
  • Stawiamy na długoletnią współpracę
  • Pracujemy w środowisku międzynarodowym pozwalającym na zawieranie cennych znajomości biznesowych i praktyczne wykorzystywanie języka angielskiego
  • Oferujemy pracę przy wielu ciekawych projektach

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl