specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami Budowanie trwałych...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w naszym kraju i właścicielem ponad 950 saloników prasowych (w tym ponad 140 salonów Top-Press). Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne.
Poszukujemy kandydatów/kandydatek do pracy w Oddziale Bydgoskim Departamentu Dystrybucji Prasy na stanowisku:
Specjalista Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne między innymi za:
bezpośrednią i telefoniczną obsługę klienta,
obsługę zgłoszeń reklamacyjnych,
utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
przeprowadzanie analiz sprzedaży prasy.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
wykształcenia min. średniego (preferowane wyższe),
doświadczenia w pracy w działach obsługi klienta lub/i call center,
samodzielności i zdolności organizacyjnych,
umiejętności podejmowania różnorodnych zadań i decyzji,
umiejętności nawiązywania kontaktów i współdziałania w zespole,
znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office,
wysokiej odporności na stres.
Wybranym osobom oferujemy:
pracę w stabilnej firmie o ogólnopolskim zasięgu,
szkolenia wstępne oraz rozwojowe,
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
wynagrodzenie stałe uzupełnione elementami motywacyjnymi.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami Budowanie trwałych...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...