Dodano: 2017-01-17 Nr ref. 5356/MP
Codziennie włączamy ponad 350 naszych Specjalistów do projektów informatycznych w całej Polsce i Europie
Interesują Cię nowe technologie?
Masz doświadczenie w pracy w Service Desk i Contact Center?
Pracujesz z Active Directory, znasz SLA i dobre praktyki ITIL?
Nie zwlekaj i dołącz do naszej drużyny!
Specjalista IT Service Desk
Kraków
Opis stanowiska:
- współpraca z zespołem ciekawych i otwartych Specjalistów IT
- wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów technicznych
- praca w międzynarodowej firmie, w której poczujesz się wyjątkowo
Oferujemy:
- środki na finansowanie hobby - sam zdecyduj, co chcesz robić!
- elastyczną formę zatrudnienia (to Ty wybierasz rodzaj umowy)
- pakiet dedykowanych szkoleń i wsparcie mentora
1. Masz doświadczenie w IT/ Service Desku i znasz język angielski?
2. Ogarniasz system Windows, znasz narzędzia pomocy zdalnej?
3. Znasz Active Directory, SLA i dobre praktyki ITIL?
4. Zgłaszam się!