Ogłoszenie numer: 1836582, z dnia 2017-11-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista/ka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa i administracja floty samochodowej;
- Zarządzanie telefonami oraz usługami telekomunikacyjnymi;
- Prowadzenie dokumentacji związanej z pojazdami i telefonami (rejestracja, protokoły przekazania, likwidacja szkód);
- Koordynacja i wsparcie oraz prawidłowy przepływ informacji w przypadku (napraw, przeglądu, ubezpieczenia, kolizji drogowych, mandatów);
- Obsługa i akceptacja faktur z tytułu użytkowania floty samochodowej i usług telekomunikacyjnych;
- Prowadzenie rozliczeń i analizy w obszarze kosztów związanych z naprawami, wymianą floty, a także paliwem i materiałami eksploatacyjnymi;
- Przygotowanie analiz oraz raportów dot. wykorzystania floty samochodowej;
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami (firmy leasingowe, firmy telekomunikacyjne);
- Szkolenia pracowników z zakresu polityki flotowej i użytkowania sprzętu służbowego.
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Zdolność analitycznego myślenia i kalkulacji kosztów;
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w Zespole;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Zaangażowanie oraz odpowiedzialność za wykonywane zadania;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office – Excel na poziomie bardzo dobrym;
- Wyższe wykształcenie;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej , miłej atmosferze;
- Dużą samodzielność i dynamikę pracy;
- Szansę na wykorzystanie swoich doświadczeń i realizację własnych inicjatyw;
- Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań;
- Atrakcyjny system wynagradzania oraz dodatkowe benefity (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz benefit sportowy).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.