Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej,
- przygotowywanie, redagowanie materiałów komunikacyjnych na potrzeby procesu komunikacji wewnętrznej oraz materiałów marketingowych,
- redagowanie wewnętrznego newslettera oraz wewnętrznej strony internetowej skierowanej do pracowników,
- współpraca z agencjami w zakresie przygotowania materiałów graficznych,
- wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez dyrektora sprzedaży i marketingu,
- wsparcie dyrektora sprzedaży i marketingu w zakresie organizacji jego podróży służbowych,
- zarządzanie kalendarzem przełożonego,
- organizacja przyjazdów gości, w tym przygotowywanie rezerwacji hotelowych i aranżowanie transportu,
- przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na zlecenie przełożonego,
- składanie zamówień na materiały i artykuły marketingowe, składanie reklamacji w tym zakresie; sprawdzanie poprawności faktur z zamówieniami,
- zamawianie materiałów firmowych (wizytówki, koperty i papier firmowy z logo firmy, pieczątki) u wybranego dostawcy, ewidencja zamówień, korekta, sprawdzanie poprawności wykonania zamówienia.
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze marketingu, komunikacji lub pokrewnym na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji,
- umiejętności pisania i redagowania tekstów,
- znajomość technologii tworzenia stron internetowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań,
- umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- prawo jazdy kategorii B.
- umowę o pracę tymczasową,
- zatrudnienie na pełen etat,
- otwartą ścieżkę rozwoju i awansu,
- pakiet szkoleń,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet benefitów ( prywatna opieka medyczna, karty multisport, ubezpieczenie grupowe).
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.