Firma Timken jest jednym z największych na świecie producentów łożysk oraz produktów
i usług pokrewnych. Timken zatrudnia 16 000 pracowników w fabrykach
i biurach zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie.
Do naszego Centrum Obsługi Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:
- logistyczna obsługa zamówień dla przydzielonej grupy kluczowych niemieckich klientów firmy Timken
- monitorowanie zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw
- i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy, efektywna komunikacja mailowa i telefoniczna
- współpraca z innymi działami firmy Timken na całym świecie (produkcja, sprzedaż, marketing, dział cen) w celu realizacji zamówienia klienta.
- biegła znajomość języka niemieckiego i doświadczenie we współpracy z native speakerami
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym, firmie międzynarodowej – mile widziane
- dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie licencjackie/magisterskie
- umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- możliwość praktycznego wykorzystania znajomości języków obcych
- wysoki standard pracy w międzynarodowym środowisku oraz przyjazną atmosferę
- 4-tygodniowe szkolenie w systemie SAP