Auchan Retail jest jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Pracujemy w 16 krajach i zatrudniamy ponad 300 000 pracowników w trzech kanałach dystrybucji: Hipermarkety Auchan, Supermarkety Simply, E-commerce AuchanDirect.pl. Praca z nami to szansa na rozwój i poznanie wielu wyjątkowych osób. Nie możesz jej przegapić!
Centrala, Dyrekcja Produktów Auchan Retail Polska
Gwarantowanie satysfakcji Klienta poprzez poprawę trafności i jakości zatowarowania na poziomie kanału sprzedaży, sklepu. Optymalizacja efektywności ekonomicznej realizowanych dostaw. Na co dzień będziesz zajmował/a się:
- Współpracą z zespołem: Kupiec, Category Manager, Kontrola Zarządzania Kanału Sprzedaży oraz firmami zewnętrznymi, dostawcami,
- Monitorowaniem jakości dostaw w Sklepach,
- Analizą trafności stanu zapasów,
- Animacją zamówień biorąc pod uwagę potencjał Sklepów i monitorowaniem procesu zatowarowania (service level, akcje handlowe, obecność 20/80, marka Auchan),
- Optymalizacją wielkości zamówień mających wpływ na ceny zakupu,
- Dbałością o jakość i terminowość informacji w systemach informatycznych.
To może być początek Twojej przygody z Auchan Retail i możliwość dalszego rozwoju np. w kierunku Kupiec, Category Manager, Kontrola Zarządzania.
- Pasję do handlu, produktu oraz Klienta,
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne, logistyczne,
- Umiejętności analityczne, planowania i przewidywania, sprawność obsługi systemów informatycznych,
- Umiejętności komunikacji,
- Reaktywność, konsekwencję i systematyczność w działaniu,
- Dobrą znajomość języka angielskiego lub francuskiego,
- Dobrą znajomość rynku (jest wartością dodaną).
- Indywidualny plan stażu zawodowego, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanej pracy,
- Możliwości rozwoju w różnych projektach międzynarodowych i cenne doświadczenia,
- Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków,
- Akcjonariat pracowniczy.