Ogłoszenie numer: 1134801, z dnia 2016-06-17
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród Pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista/tka ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarczym zarządzaniem i administrowaniem budynkami i lokalami;
- Opracowanie planów, przygotowanie, nadzorowanie i rozliczanie procesów inwestycyjnych środków trwałych;
- Całościowa realizacja procesu zaopatrzenia materiałów medycznych, biurowych oraz zakupów inwestycyjnych wyposażenia i sprzętu medycznego potrzebnego do prawidłowego świadczenia usług medycznych, prowadzenie gospodarki magazynowej;
- Odpowiedzialność za terminowe przeprowadzanie przeglądów okresowych sprzętu i infrastruktury technicznej, łącznie z prowadzeniem paszportów technicznych urządzeń. Usuwanie awarii i napraw bieżących;
- Tworzenie procedur, instrukcji i zarządzeń w zakresie działań administracyjnych;
- Przygotowywanie analiz, dokumentacji i raportów na potrzeby Zarządu.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie;
- Pozytywne nastawienie i inicjatywa w działaniu;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office (w szczególności Excel), preferowana Optima ERP oraz urządzeń biurowych;
- Komunikatywność,
- Znajomość zarządzania projektami,
- Dyspozycyjność,
- Zdolność do samodzielnie podejmowanych decyzji, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Miłą i przyjazną atmosferę
- Możliwości rozwoju zawodowego.