- Ogłoszenie nr: 180429
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 kwietnia 2016 r.
Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31,
40-055 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie i weryfikowanie planów komórek WUG oraz urzędów górniczych i opracowywanie projektu zbiorczego planu i harmonogramu udzielania zamówień publicznych, przedkładanych do akceptacji kierownictwa Urzędu,
- prowadzenie rejestru i sprawozdawczość w ww. zakresie,
- przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w zakresie dostaw, usług lub robót budowlanych oraz koordynowanie i monitorowanie realizacji związanych z tym czynności,
- uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, w tym w ramach prac komisji przetargowych, a także prowadzenie negocjacji i przygotowywanie założeń do umów w sprawie zamówień publicznych,
- opracowanie korespondencji z Centrum Usług Wspólnych, Urzędem Zamówień Publicznych, itp. instytucjami, a także uczestnictwo w postępowaniach odwoławczych przed KIO i przygotowanie propozycji pism (wystąpień) z tym związanych,
- informowanie, doradzanie i szkolenie pracowników w zakresie planowania i realizacji zamówień publicznych oraz sporządzanie związanej z tym dokumentacji, a także uczestnictwo w kontrolach działalności urzędów górniczych,
- inicjowanie, przygotowanie i przedstawienie do akceptacji bezpośredniemu przełożonemu założeń do projektów wewnętrznych aktów prawnych i procedur związanych z funkcjonowaniem systemu udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych,
- prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
• częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, w tym reprezentacja urzędu,
• wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach z koniecznością użycia drabiny,
• praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego,
• podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
budynek Urzędu wielokondygnacyjny, niedostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe - kierunek: prawo, administracja lub ekonomia
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość prawa polskiego i UE z zakresu zamówień publicznych, w tym aktów wykonawczych i umiejętność stosowania go w praktyce,
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ogólna znajomość prawa cywilnego, prawa budowlanego oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność analitycznego myślenia i zdolność rozwiązywania problemów, zwłaszcza w sytuacjach nietypowych oraz w warunkach stresu,
- umiejętność negocjacji i argumentowania,
- umiejętność obsługi komputera, w tym Internet i poczta elektroniczna oraz korzystanie z programów Word i Excel,
- komunikatywność.
- posiadanie tytułu magistra - kierunek: prawo, administracja lub ekonomia,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie korzystania z programu Power Point.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów