Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. organizacji wydarzeń pracowniczych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Biuro ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadry Główne obowiązki: organizacja i koordynacja wydarzeń dla pracowników, np. corocznej imprezy integracyjnej, imprez okolicznościowych, w tym także wydarzeń dla dzieci pracowników, wyszukiwanie wykonawców usług i dostaw na potrzeby imprez,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Organizator Imprez Kulturalnych Warszawa
Specjalista w Centrum Informacyjnym Rządu

Specjalista w Centrum Informacyjnym Rządu

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3322 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 167593
  • Data ukazania się ogłoszenia: 04 marca 2015 r.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw bieżącej obsługi organizacyjno-logistycznej i merytorycznej spotkań i wizyt krajowych Prezesa RM
  • w Centrum Informacyjnym Rządu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie programów spotkań i wizyt krajowych Prezesa RM
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych, notatek, opracowań na temat poszczególnych punktów scenariusza imprezy
  • nadzorowanie przygotowań i organizacji spotkań i wydarzeń z udziałem Prezesa RM oraz członków rządu i kierownictwa KPRM; uczestnictwo w wizytach przygotowawczych
  • współpraca przy organizacji wizyt ze służbami zaangażowanymi w organizację imprez
  • współpraca przy organizacji i obsłudze medialnej wizyt z departamentami i komórkami organizacyjnymi KPRM, innymi Wydziałami CIR oraz instytucjami publicznymi
  • przygotowywanie projektów pism w zakresie zaproszeń Prezesa RM
  • prowadzenie spraw dotyczących konkursów, licytacji, akcji charytatywnych wpływających do Prezesa RM

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji logistycznej wydarzeń medialnych
    • znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie
    • znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej (znajomość organów administracji rządowej i samorządowej) w szczególności ustawy o służbie cywilnej
    • znajomość zagadnień związanych z protokołem dyplomatycznym
    • znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B1
    • wysoka kultura osobista
    • zdolność analitycznego myślenia i kreatywność
    • umiejętność organizacji pracy
    • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
    • skuteczna komunikacja i umiejętność negocjacji
    • systematyczność, dokładność, odpowiedzialność
    • swoboda wyrażania myśli w mowie i piśmie
    • dyspozycyjność
    • odporność na stres
wymagania dodatkowe
  • znajomość języka angielskiego lub drugiego języka urzędowego UE na poziomie B2
  • studia podyplomowe o kierunku administracyjnym lub komunikacji społecznej
  • szkolenia z zakresu: protokół dyplomatyczny, public relations, komunikacja społeczna
  • powyżej 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. organizacji wydarzeń pracowniczych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Biuro ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadry Główne obowiązki: organizacja i koordynacja wydarzeń dla pracowników, np. corocznej imprezy integracyjnej, imprez okolicznościowych, w tym także wydarzeń dla dzieci pracowników, wyszukiwanie wykonawców usług i dostaw na potrzeby imprez,...