Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista w Dziale Import/Eksport
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- koordynowanie realizacji zamówień importowych;
- opracowywanie dokumentacji importowej i eksportowej.
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Logistyka, Handel Zagraniczny;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu poleconych zadań;
- zaangażowanie w wykonywane zadania;
- umiejętność pracy w grupie;
- znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, PowerPoint);
- bardzo dobra znajomość programów MS Excel i MS Access.
Mile widziana znajomość języka francuskiego.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj Profil Pracodawcy