Jesteśmy firmą, którą określają jej pracownicy, dlatego zostaliśmy w tym roku po raz trzeci laureatami nagrody „Inwestor w Kapitał Ludzki.
Oney Polska S.A. zatrudnia ponad 350 pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec Klientów, pomagając w finansowaniu ich projektów i marzeń. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy finansowej Oney Banque Accord należącej do rodziny Auchan. Grupa działa na terenie 11 krajów i obsługuje ponad 7 mln Klientów. W Polsce budujemy konsekwentnie naszą pozycję na rynku Consumer Finance od 2001 roku.
W związku z planami rozwoju naszej firmy, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
OFERUJEMY
- stabilne zatrudnienie,
- wynagrodzenie stałe oraz motywujący system premiowy,
- wsparcie w osiąganiu rezultatów poprzez system wdrożenia nowego pracownika oraz regularne coachingi,
- możliwość rozwoju zawodowego, w tym system szkoleń stanowiskowych,
- pakiet socjalny po okresie próbnym (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie) oraz możliwość dofinansowania do rozwoju osobistego (np. studia, nauka języków obcych),
- przyjazną atmosferę oraz elastyczny system czasu pracy.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług, zgodnie z wyznaczonymi standardami,
- obsługa posprzedażowych dyspozycji Klientów,
- rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i aktywne oferowanie odpowiednich rozwiązań dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
- dbałość o profesjonalny wizerunek firmy.
OCZEKIWANY PROFIL
- wykształcenie min. średnie,
- dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach 8:00-22:00 oraz w weekendy,
- doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze Klienta na podobnym stanowisku mile widziane,
- komunikatywność,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres.