Jesteśmy firmą, którą określają jej pracownicy, dlatego zostaliśmy w tym roku po raz trzeci laureatami nagrody „Inwestor w Kapitał Ludzki.
Oney Polska S.A. zatrudnia ponad 350 pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec Klientów, pomagając w finansowaniu ich projektów i marzeń. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy finansowej Oney Banque Accord należącej do rodziny Auchan. Grupa działa na terenie 11 krajów i obsługuje ponad 7 mln Klientów. W Polsce budujemy konsekwentnie naszą pozycję na rynku Consumer Finance od 2001 roku.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nasza oferta:
- stabilne zatrudnienie, wynagrodzenie stałe oraz motywujący system premiowy,
- wsparcie w osiąganiu rezultatów poprzez system wdrożenia nowego pracownika oraz regularne coachingi,
- możliwość rozwoju: szkolenia, program rozwojowy dla talentów i otwarte drzwi do awansu wewnętrznego dla najlepszych,
- pakiet socjalny po okresie próbnym (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie) oraz możliwość dofinansowania do rozwoju osobistego (np. studia, nauka języków obcych),
- dobry dojazd komunikacją miejską do biura na warszawskiej Woli,
- przyjazna atmosfera w kameralnym zespole, pyszna kawa z ekspresu, Łaciate 2% oraz nieograniczony dostęp do cukru :)
Twoje zadania:
- prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług, zgodnie z wyznaczonymi standardami,
- dbałość o profesjonalny wizerunek firmy,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych poprzez rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i aktywne oferowanie odpowiednich rozwiązań dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb,
- obsługa posprzedażowych dyspozycji Klientów.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie,
- dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach 8:00-22:00 oraz w weekendy,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- nastawienie na budowanie relacji z Klientem,
- pozytywne podejście oraz odporność na stres,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze Klienta na podobnym stanowisku.