- Ogłoszenie nr: 177468
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 lutego 2016 r.
Graniczny Inspektorat Weterynarii w Gdyni
- Graniczny Inspektor Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw ds. kadr
- w Granicznym Inspektoracie Weterynarii w Gdyni
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Kwiatkowskiego 60
81-127 Gdynia
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy i innych aktów prawnych dotyczących spraw osobowych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej obsługi kadrowej.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji pracowników w celu prawidłowej organizacji pracy w Granicznym Inspektoracie.
- Sporządzanie sprawozdawczości i analiz w zakresie spraw kadrowych, płacowych i socjalnych w celu dostarczenia aktualnej informacji.
- Przeprowadzanie procesu rekrutacji i dobór pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami w służbie cywilnej w celu zapewnienia wykwalifikowanej kadry.
- Planowanie i realizacja działań z obszaru szkoleń i rozwoju pracowników w celu podniesienia umiejętności i kwalifikacji pracowników.
- Obsługa spraw związanych z działalnością socjalno-bytową w celu odpowiedniego dysponowania środkami z ZFŚS i zapewnienia świadczeń pracownikom.
- Zawieranie i przedłużanie umów o pracę, zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz weryfikacja danych kadrowych pracowników.
- Obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w siedzibie Urzędu.
Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w funkcjonujących systemach informatycznych, kartotekach, wykazach, ewidencjach w pełnym zakresie dostępu do danych (przeglądanie, modyfikowanie, wprowadzanie, usuwanie) w związku z realizacją przydzielonych obowiązków pracowniczych.
Praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana jest z samodzielnym dojazdem i wejściem na teren budynku. Stanowisko pracy ma charakter pracy biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Specyfika pracy wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku ( między piętrami).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawnicze, organizacja i zarządzanie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym ze sprawami kadrowymi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- praktyczna umiejętność wykonywania czynności kadrowych; praktyczna znajomość kodeksu pracy i innych aktów prawnych związanych z prawem pracy, w tym znajomość ustaw: Kodeks Pracy, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników j.s.b.
- znajomość rozporządzeń: w sprawie określania stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, w sprawie mnożników do ustalenia wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu S.C., w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu S.C.
- znajomość organizacji i struktury urzędu, umiejętność interpretacji przepisów prawa z obszaru merytorycznego stanowiska pracy; umiejętność obsługi programu kadrowego
- umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy oraz ustalania priorytetów; umiejętność podejmowania decyzji wraz z odpowiedzialnością za skutki wykonywanej pracy; zdolność do pracy pod presją czasu i terminu
- zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, dokładność, dyskrecja; dobra obsługa pakietu MS Office
- mile widziane studia podyplomowe z zakresu prawa pracy
- preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku d/s kadr w administracji publicznej minimum 1 rok; preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z planowaniem zatrudnienia, budowaniem systemu wynagradzania i analizowaniem polityki kadrowo- płacowej
- ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- wiedza nt. zadań realizowanych przez Graniczne Inspektoraty Weterynarii
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów