- Ogłoszenie nr: 163908
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 października 2014 r.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
- Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. 17-go Stycznia 23
02-148 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie danych do opracowania potrzeb i planów finansowych oraz kwalifikowanie wydatków do poszczególnych szczebli budżetu zadaniowego
- sporządzanie sprawozdań, analiz, wykazów dotyczących wydatków i wpływów związanych z administrowaniem nieruchomościami
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej poniesionych wydatków na obsługę obiektów m.in. media, podatek od nieruchomości, wywóz nieczystości, zabezpieczenie w opał, konserwacja dźwigów i klimatyzatorów
- przygotowywanie wniosków i zleceń dotyczących zakupów i usług zgodnie z procedurą kontroli finansowej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Oddziału;
- praca o charakterze administracyjno - biurowym w systemie 8-godzinnym
- budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo
– brak windy;
- pracownik wykonuje prace biurowe przy sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu;
- brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych;
- możliwość poruszania się po obiekcie.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. finansowych i budżetu w zakresie finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów o finansach publicznych
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel; PowerPoint)
- znajomość podstawowych zagadnień z ustawy o Straży Granicznej
- wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów