Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Fundacji w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg

Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Fundacji w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2912 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 180402
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 kwietnia 2016 r.

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Fundacji w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Zdrowia ul.Miodowa 15
    00-952 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Ministerstwo Zdrowia ul. Długa 38/40 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji fundacji, dla których Minister Zdrowia jest ministrem właściwym ze względu na cel fundacji;
  • analiza wniosków o wpis do ewidencji fundacji, dla których Minister Zdrowia jest ministrem właściwym w rozumieniu przepisów ustawy o fundacjach;
  • przygotowanie zbiorczych sprawozdań oraz opracowań dotyczących danych ujawnionych w ewidencji fundacji;
  • analiza i weryfikacja sprawozdań przedkładanych Ministrowi Zdrowia przez fundacje pod względem zgodności z wymogami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;
  • przygotowywanie projektów wniosków do właściwych sądów o likwidację fundacji,
  • przedstawienie wniosków dotyczących zgodności działalności fundacji z obowiązującymi przepisami prawa, statutem lub celem, dla którego fundacja została powołana.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na II piętrze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; dodatkową barierę stanowią wąskie korytarze z progami; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu prawa lub administracji
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania fundacji,
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
wymagania dodatkowe
  • 1 rok doświadczenie w administracji publicznej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • dobra organizacja pracy oraz analityczne myślenie,
  • odporność na stres i asertywność,
  • komunikatywność.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty