- Ogłoszenie nr: 180402
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 kwietnia 2016 r.
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Fundacji w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Zdrowia ul.Miodowa 15
00-952 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Zdrowia ul. Długa 38/40 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji fundacji, dla których Minister Zdrowia jest ministrem właściwym ze względu na cel fundacji;
- analiza wniosków o wpis do ewidencji fundacji, dla których Minister Zdrowia jest ministrem właściwym w rozumieniu przepisów ustawy o fundacjach;
- przygotowanie zbiorczych sprawozdań oraz opracowań dotyczących danych ujawnionych w ewidencji fundacji;
- analiza i weryfikacja sprawozdań przedkładanych Ministrowi Zdrowia przez fundacje pod względem zgodności z wymogami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;
- przygotowywanie projektów wniosków do właściwych sądów o likwidację fundacji,
- przedstawienie wniosków dotyczących zgodności działalności fundacji z obowiązującymi przepisami prawa, statutem lub celem, dla którego fundacja została powołana.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na II piętrze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; dodatkową barierę stanowią wąskie korytarze z progami; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie na parter;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu prawa lub administracji
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania fundacji,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
- 1 rok doświadczenie w administracji publicznej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- dobra organizacja pracy oraz analityczne myślenie,
- odporność na stres i asertywność,
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów