- Ogłoszenie nr: 171502
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2015 r.
Urząd Morski w Szczecinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw gospodarki nieruchomościami
- w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Morski w Szczecinie
Plac Batorego 4
70-207 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem i sprawowaniem trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, przygotowywanie projektów uzgodnień, opinii i stanowisk Dyrektora UMS w zakresie gospodarki nieruchomościami położonymi w obszarze pasa nadbrzeżnego, portów i przystani morskich,
- przygotowywanie dokumentacji do zmian w księgach wieczystych
- przygotowywanie opinii i uzgodnień Dyrektora UMS w zakresie obrotu nieruchomościami w pasie nadbrzeżnym, portach i przystaniach morskich,
- reprezentowanie Dyrektora UMS w sprawach o ustalenie granic nieruchomości w pasie nadbrzeżnym, portach i przystaniach morskich,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych
- przygotowywanie projektów, opinii i uzgodnień aktów prawa krajowego i miejscowego (rozporządzenia ministra właściwego ds. gospodarki morskiej i zarządzenia Dyrektora UMS) w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- współpraca z innymi stanowiskami w Zespole GPG II w zakresie kontroli wykonywanych zadań, uczestniczenie w pracach pomiarowych wykonywanych na rzecz hydrografii, ochrony wybrzeża, administracji, energetyki, portów i inwestycji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
praca w terenie, (np. na wysokościach, w zagłębieniach, w miejscach trudno dostępnych, czynności kontrolne w terenie),
krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
brak podjazdu, wejście schodami, obecność wind,
brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w zawodzie geodety
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii zakres 1 – geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii zakres 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość obsługi komputera i oprogramowania geodezyjnego
- znajomość zasad organizacji pracy w administracji
- praca w administracji publicznej minimum 1 rok
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów