Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Wydziale Kadr

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2879 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181423
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 maja 2016 r.

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Komendant Stołeczny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw dokumentacji zarządzania zasobami ludzkimi i obsługi kadrowej pracowników
  • w Wydziale Kadr

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie wstępnej weryfikacji projektów opisów stanowisk pracy oraz prowadzenie zbioru obowiązujących opisów,
  • przygotowywanie projektów pism w sprawie obiegu dokumentacji dot. ocen członków korpusu służby cywilnej,
  • sporządzanie projektów umów o pracę, świadectw pracy oraz innych pism wynikających ze stosunku pracy,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej staży dla osób bezrobotnych oraz obsługiwanie kandydatów na staż,
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • wprowadzanie i bieżące aktualizowanie danych osobowych oraz wynikających ze stosunku pracy do kadrowych informatycznych baz danych,
  • przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych związanych ze zgłoszeniem, zmianą i wyrejestrowaniem pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczenie społecznego i zdrowotnego,
  • przygotowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych przeznaczonych do archiwizacji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    - praca przy oświetleniu mieszanym,
    - budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dobra znajomość ustaw: Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych w sprawie świadectw pracy i zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
    • o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych, dotyczących opisywania i wartościowania stanowisk pracy oraz ocen okresowych i pierwszej oceny,
    • o ochronie danych osobowych,
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawnicze,
  • komunikatywność,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze spraw kadrowych lub zarządzania zasobami ludzkimi.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty