- Ogłoszenie nr: 169902
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 maja 2015 r.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
- Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kontrolno-rozpoznawczych
- w Wydziałe Kontrolno-Rozpoznawczym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 50-552 Wrocław,
ul. Borowska 138
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przestrzeganie terminowości obiegu dokumentacji zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego i zgodnie z zasadami obiegu dokumentacji w Komendzie Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu,
- przygotowywanie pism, postanowień i innych określonych w kpa ( wg potrzeb ),
- prowadzenie sekretariatu i obsługi kancelaryjnej wydziału,
- rejestracja zawiadomień o uzgodnieniu projektu budowlanego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy komputerze w wymiarze 8 godzin dziennie od 7.30-15.30. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku bez windy na II piętrze.
Budynek administracyjno-biurowy zawiera w elementach konstrukcyjnych płyty cementowo-azbestowe ( 15 % azbestu ).
Inne
Orientacyjna wysokość zarobków brutto 2000 zł. Dokumenty kandydatów / tek złożone po terminie lub niespełniających wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończonej rekrutacji w terminie do 1-go miesiąca istnieje możliwość osobistego odbioru złożonych dokumentów przez kandydatów / tki. Po upływie w/w terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego administracja publiczna
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów