- Ogłoszenie nr: 164530
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopada 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
- Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 go Listopada 37/59, 26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie projektów umów, których Komenda Wojewódzka Policji (Wydział Łączności i Informatyki) jest stroną;
- opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu;
- opisywanie projektów decyzji, regulaminów i innych wewnętrznych aktów przygotowanych do wprowadzenia w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu;
- nadzorowanie i koordynowanie ze strony prawnej realizacji zawartych umów dotyczących Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu;
- przygotowywanie i analizowanie pod względem prawnym dokumentów wychodzących i wpływających do Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu;
- sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszeń do postępowań przetargowych;
- zapewnienie prawnej i formalnej poprawności procedur stosowanych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej w celu konsultacji w obszarze zamówień publicznych,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku obsługi prawnej związanej z zamówieniami publicznymi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość aktualnych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do Ustaw oraz umiejętność ich stosowania,
- znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (obsługa programów MS Access, MS Excel) ,
- terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań,
- umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- łatwość przyswajania sobie nowych umiejętności,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów