- Ogłoszenie nr: 177444
- Data ukazania się ogłoszenia: 04 lutego 2016 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw gospodarowania nieruchomościami
- w Wydziale Nieruchomości Oddziału GDDKiA w Opolu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Oddział w Opolu
Ul. Niedziałkowskiego 6
45-085 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w rozprawach administracyjnych, prowadzenie monitoringu postępu prac związanych z wydawaniem decyzji i wypłatą odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji administracyjnych,
- dokonywanie regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zbędnych na cele drogowe i statutowe GDDKiA poprzez uzyskiwanie decyzji o wygaszeniu prawa trwałego zarządu,
- prowadzenie ewidencji nieruchomości będących w posiadaniu Generalnej Dyrekcji, położonych w pasach dróg krajowych wraz z klasą użytków i ich powierzchnią niezbędną dla określenia wysokości podatku i przekazywanie danych do właściwego wydziału celem naliczenia podatku, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych (gruntów),
- przeprowadzanie kontroli wykonawstwa, odbiorów i rozliczanie zleconych robót formalno-prawnych wykonywanych przez podmioty zewnętrzne w celu realizacji zadań Oddziału oraz udział w odbiorach robót w części dotyczącej nieruchomości,
- realizacja zadań w zakresie ujawniania w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje w celu regulowania stanów prawnych,
- współpraca z właściwymi organami administracji publicznej w zakresie przejęcia nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje drogowe oraz udział w postępowaniach administracyjnych związanych z wydaniem decyzji odszkodowawczych w celu zapewnienia sprawnej realizacji inwestycji,
- przygotowywanie oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania terenem na cele budowlane niezbędne do przygotowywanego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
- prowadzenie monitoringu rzeczywistego stanu realizacji wykupów gruntów w porównaniu do zakładanego harmonogramu w celu optymalnego wykorzystania posiadanych środków.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa, wyjazdy służbowe,
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
- bariery architektoniczne- brak windy,
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kat. B,
- wiedza za zakresu: specustawy drogowej, geodezji, gospodarki nieruchomościami, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub drogownictwa.
- wykształcenie wyższe w zakresie gospodarki nieruchomościami, geodezji, prawa lub administracji,
- przeszkolenie w zakresie zarządzania, gospodarki nieruchomościami,
- uprawnienia do wyceny nieruchomości,
- znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym, znajomość zasad wyceny nieruchomości,
- 0,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów