- Ogłoszenie nr: 166519
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 lutego 2015 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
- Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw organizacji i kadr
- w Wydziale Organizacyjno - Kadrowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Szczerbowskiego 6
20-012 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sekretariatu komendanta miejskiego PSP
- prowadzenie archiwum zakładowego
- prowadzenie dokumentacji osobowej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- realizacja zadań z zakresu opiniowania funkcjonariuszy
- realizacja zadańz zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego
- prowadzenie zagadnień związanych z ochroną zdrowia, w tym okresowych badań lekarskich
- prowadzenei ewidencji pieczęci i stempli
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do siedziby pracodawcy oraz poza nią,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w pokoju biurowym 2 osobowym,
- budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Przewidywane wynagrodzenie miesięczne brutto: 1 800 zł. Przewiduje się zatrudnienie z dniem 1 marca 2015 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomośc przepisó ustawy o PSP, kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku
- znajomość przepisów z zakresu korpusu słuzby cywilnej
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, korzystania z internetu i poczty elektronicznej
- umiejętność obsługi technicznych urządzeń biurowych
- minimum 6 miesięczne doświadczenei w realizacji zadań organizacyjnych lub kadrowych w jednostkach organizacyjnych PSP
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo,
- prawo jazdy kat. B
- wykazywanie włąsnej inicjatywy w realizacji zadań i obowiązków
- umiejętność organizacji pracy własnej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów