- Ogłoszenie nr: 166498
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 stycznia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
- Lubelski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw opracowywania wniosków i wydatkowania środków z funduszy zewnętrznych
- w Wydziale Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie,
ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Poszukiwanie i rozpowszechnianie informacji dotyczących możliwości wykorzystania środków z funduszy zewnętrznych (w tym środków unijnych) w celu opracowywania dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych na rozwój Policji (w tym szkolenia, infrastruktura).
- Selekcja pomysłów i potrzeb zgłaszanych przez komórki organizacyjne KWP w Lublinie oraz Komendy Powiatowe/Miejskie Policji woj. lubelskiego w celu stwierdzenia możliwości ich sfinansowania ze źródeł zewnętrznych, w tym środków unijnych.
- Opracowywanie w porozumieniu z komórkami organizacyjnymi KWP w Lublinie i pracownikami Zespołu dokumentacji projektowej (wniosku aplikacyjnego wraz z wymaganymi załącznikami) w celu pozyskania środków na rozwój lubelskiej Policji.
- Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z podpisanej umowy o dofinansowanie, w tym sporządzanie wniosków o płatność w celu realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie.
- Realizacja działań w ramach projektów wynikających z harmonogramu przedsięwzięcia w celu realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową/porozumieniem o dofinansowanie.
- Planowanie przedsięwzięć możliwych do sfinansowania ze źródeł zewnętrznych, w tym funduszy pochodzących z Unii Europejskiej w celu pozyskania środków na rozwój lubelskiej Policji.
- Opracowywanie założeń do planu budżetowego związanych z zapewnieniem finansowania, prefinansowania i współfinansowania realizowanych projektów ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych w celu możliwości wydatkowania środków pozyskanych na realizację danego projektu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca odbywa się w budynku trzypiętrowym z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku (doręczanie i odbiór dokumentów).
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek oraz z innymi instytucjami.
Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - (brak podjazdu przy wejściu, brak przystosowanych sanitariatów).
Obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Występują wyjazdy w teren- środkami komunikacji miejskiej lub służbowym sprzętem transportowym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obowiązujących programów operacyjnych finansowanych ze środków Unii Europejskiej
- umiejętność sporządzania wniosków aplikacyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym studium wykonalności
- znajomość wytycznych wspólnotowych i krajowych dotyczących programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej
- zdolność planowania i organizowania pracy własnej oraz zespołu
- zdolność analitycznego myślenia
- samodzielność i kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania funduszami strukturalnymi UE
- 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów