Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Udostępniania Informacji w Departamencie Spraw Obywatelskich

Specjalista w Wydziale Udostępniania Informacji w Departamencie Spraw Obywatelskich

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3115 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173816
  • Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach o udostępnienie danych z rejestru PESEL i RDO
  • w Wydziale Udostępniania Informacji w Departamencie Spraw Obywatelskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
    Departament Porządku Publicznego
    ul. S. Batorego 5,
    02-591 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
    Departament Spraw Obywatelskich
    ul. Pawińskiego 17/21,
    02-106 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania administracyjne, przygotowuje projekty decyzji i postanowień administracyjnych w I i II instancji oraz pisma procesowe w sprawach z zakresu udostępniania danych z rejestrów PESEL i RDO, a także przygotowuje projekty odpowiedzi organu na skargi do wojewódzkich sądów administracyjnych.
  • Przygotowuje opinie i wyjaśnienia w sprawach przepisów prawnych stanowiących podstawę działania wydziału, a także stanowisko ministerstwa w sprawach indywidualnych z zakresu udostępniania informacji z rejestrów PESEL i RDO oraz związanych z nadzorem Ministra nad postępowaniem mandatowym.
  • Rozpatruje skargi i wnioski oraz przygotowuje odpowiedzi w tym zakresie.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, wystąpienia, zapytania poselskie, senatorskie, oraz wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich.
  • Inicjuje i uczestniczy w opracowywaniu projektów aktów prawnych, a także ocenia projekty aktów prawnych przedłożonych do opiniowania.
  • Współpracuje z pozostałymi wydziałami departamentu w celu realizacji zadań związanych z udostępnianiem danych.
  • Opracowuje analizy oraz informacje z zakresu działania wydziału.
  • Prowadzi sprawy związane z nadzorem Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w zakresie, w jakim realizuje ono zadania związane z udostępnianiem danych z rejestru PESEL na podstawie pisemnych wniosków podmiotów wymienionych w art. 46 ust. 2 pkt 1 i 3 ustawy o ewidencji ludności

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w środowisku biurowym: komputer i inne urządzenia biurowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek na ul. Pawińskiego
    Częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku brak jest podjazdu umożliwiającego dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
    Wewnątrz budynku znajdują się windy umożliwiające poruszanie się, jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawo lub administracja
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
    • znajomość i umiejętność interpretacji prawa w zakresie udostępniania informacji z ewidencji ludności, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość podstawowych metod prowadzenia nadzoru,
    • umiejętność przygotowywania stanowisk Departamentu, interpelacji, prezentacji, materiałów informacyjnych oraz analitycznych,
    • umiejętność kształtowania prawidłowych relacji z klientem,
    • profesjonalny osąd,
    • umiejętność analizy danych i umiejętność rozwiązywania problemów,
    • umiejętność doradzania, współpracy i dzielenia się wiedzą,
    • elastyczność oraz dążenie do doskonalenia zawodowego.
wymagania dodatkowe
  • znajomość języka obcego spośród języków roboczych UE na poziomie komunikatywnym,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty