- Ogłoszenie nr: 169034
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 kwietnia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw rozliczeń finansowych
- w Wydziale Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie całokształtu działań związanych z rozliczeniami finansowymi użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych, sporządzanie dokumentów finansowo-księgowych (noty obciążeniowe, faktury wewnętrzne),
- opracowywanie dokumentów księgowych (faktury, rachunki) pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
- rozliczanie finansowe usług łączności i informatyki dostarczanych przez zewnętrzne podmioty na rzecz jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Krakowie,
- analizowanie i planowanie wydatków budżetowych związanych z zagadnieniami łączności i informatyki,
- przygotowanie i gromadzenie materiałów do prowadzonych postępowań w sprawie szkód w mieniu KMP w Krakowie,
- sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentów obrotu magazynowego,
- planowanie, uzgadnianie, częściowo realizowanie oraz rozliczanie zakupu materiałów i sprzętu łączności i informatyki realizowane ze środków finasowych Rad Dzielnic Miasta Krakowa oraz UMK,
- przygotowywanie procedury oraz dokumentów stanowiących podstawę przyjęcia darowizny oraz użyczenia sprzętu łączności i informatyki.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki finansowej w ramach określonych przez dysponenta środków budżetu państwa, tj. Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, w szczególności rozliczanie dokumentacji finansowej z zakresu łączności i informatyki przedkładanej przez podmioty gospodarcze wykonujące czynności na zlecenie jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie w celu zapewnienia właściwego dokumentowania operacji gospodarczych.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na I piętrze w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej lub pracy biurowej w tym min. 6 m-cy przy rozliczaniu dokumentacji finansowo-księgowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- teoretyczna i praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia rozliczeń finansowych,
- umiejętność prowadzenia ewidencji w postaci komputerowych baz danych,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o VAT,
- dobra znajomość obsługi komputera (system Windows oraz pakiet MsOffice),
- umiejetność obsługi urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka),
- umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- samodzielność, operatywność,
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz.1228).
- 2 lata stażu pracy w administracji publicznej,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość,
- znajomość podstaw elektroniki i informatyki w zakresie nazewnictwa podzespołów i części,
- posiadanie wiedzy z zakresu obiegu dokumentacji jawnej oraz archiwizacji,
- umiejętności redakcyjne,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów