- Ogłoszenie nr: 175454
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 listopada 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Lublinie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w KMP w Lublinie oraz jednostkach i komórkach organizacyjnych jej podległych, w tym również w okresie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
- instalowanie sprzętu i urządzeń łączności oraz informatyki, informowanie użytkowników o zmianach elmentów ruchu w sieci, instalowanie nowych oraz konserwowanie istniejących łączy teletransmisyjnych
- prowadzenie szkoleń policjantów i pracowników cywilnych KMP w Lublinie i jednostek podległych z zakresu użytkowania sprzętu, programów oraz systemów komputerowych wykorzystywanych w Policji
- wykonywanie przeglądów oraz bieżącej konserwacji sprzętu informatycznego
- prowadzenie nadzoru technicznego nad stanowiskiem do obsługi monitoringu w KMP w Lublinie
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wyjazdy służbowe do podległych jednostek organizacyjnych KMP
w Lublinie.
Praca w siedzibie urzędu na stanowisku o charakterze biurowym przy użyciu sprzętu informatycznego.
Miejsce wykonywania pracy: parter budynku 5- piętrowego z dwiema windami.
Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Nie występują warunki uciążliwe/niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie profilowane - informatyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku przy administrowaniu siecią komputerową
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie w zakresie budowy i funkcjonowania sieci komputerowych
- biegła obsługa komputera w zakresie obsługi progamów użytkowych, umiejętność tworzenia oprogramowania
- wykształcenie: wyższe profilowane - informatyczne
- poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
- znajomość budowy i obsługi systemów informatycznych oraz urządzeń użytkowanych przez Policję
- umiejętność czytania instrukcji w języku angielskim
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów