- Ogłoszenie nr: 167845
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 marca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw informatyki
- w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Białostocka 69b
16-100 Sokółka
Miejsce wykonywania pracy:
- Sokółka
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie prawidłowego działania sprzętu komputerowego, aplikacji policyjnych i sieci teleinformatycznej,
- wdrażanie, instalowanie i eksploatacja systemów informatycznych, sprzętu i oprogramowania,
- konserwacja, diagnozowanie i naprawa sprzętu i oprogramowania komputerowego,
- administrowanie systemami teleinformatycznymi przetwarzającymi dane osobowe,
- administrowanie systemami informatycznymi, w których przetwarzane są informacje niejawne,
- zapewnienie pomocy doraźnej z zakresu obsługi systemów informatycznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w warunkach biurowych, jednozmianowy ośmiogodzinny system pracy, część obowiązków wymaga wyjazdów do jednostek podległych, obsługa klienta wewnętrznego kontakty bezpośrednie, telefoniczne.
Praca w warunkach biurowych przy monitorze ekranowym, przy oświetleniu sztucznym i naturalnym z bazami danych, programami specjalistycznymi. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny. Brak windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft oraz Linux
- znajomość architektury komputera
- znajomość zagadnień dot. sieci LAN, WAN, technologii internetowych, okablowań strukturalnych
- znajomość zagadnień z ochroną informacji i zabezpieczeniami systemów
- obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu.
- wykształcenie średnie/wyższe z zakresu informatyki, elektroniki, teleinformatyki, telekomunikacji,
- 1 rok doświadczenia w zakresie administrowania siecią komputerową,
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych,
- prawo jazdy kat.B
- znajomość programów biurowych z rodziny Microsoft, Open Office,
- znajomość programów do odzyskiwania danych, tworzenia kopii zapasowych danych lub kopii zapasowych systemów operacyjnych
- znajomość języka HTML, innych języków oprogramowania.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów