- Ogłoszenie nr: 175440
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 listopada 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Lublinie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji niejawnych
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia możliwości ustalenia gdzie lub w czyjej dyspozycji znajduje się dokument niejawny
- weryfikowanie strony formalnej dokumentów niejawnych, wytwarzanych przez pracowników obsługiwanych komórek organizacyjnych w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem ewidencji
- sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii przez pracowników komórek organizacyjnych w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem ewidencji
- prowadzenie, aktualizacja, archiwizacja zbioru przepisów komórki organizacyjnej dla przepisów niejawnych w celu zapewnienia ich właściwej ewidencji
- udostępnianie aktów prawnych o charakterze niejawnym, policjantom i pracownikom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych w celu uniknięcia przekazania dokumentów niejawnych osobom nieupoważnionym
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu o charakterze kancelaryjno-biurowym.
Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.)
Miejsce wykonywania pracy: 5 piętro budynku 5-piętrowego z dwiema windami.
Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjno- biurowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw
- znajomość pracy kancelaryjnej
- umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, skrupulatność
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
- znajomość struktury organizacyjnej KMP w Lublinie
- 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku kancelaryjnym w administracji publicznej
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów