- Ogłoszenie nr: 167517
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 marca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Chodzieży
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw ds. łączności i informatyki
- w Zespole Finansów, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 64-800 Chodzież
ul. Wiosny Ludów 14
Miejsce wykonywania pracy:
- Chodzież
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- utrzymuje stanowiska komputerowe i sprzęt informatyczny w pełnej sprawności technicznej,
- utrzymuje urządzenia łączności przewodowej i bezprzewodowej w pełnej sprawności technicznej,
- pełni funkcję administratora sieci informatycznej w komendzie oraz jednostkach podległych,
- weryfikuje dane wprowadzane do systemów policyjnych,
- instaluje systemy komputerowe oraz oprogramowania na poszczególnych stanowiskach,
- na bieżąco szkoli użytkowników w zakresie posługiwania się MTP/MTN,
- sporządza analizy,
- prowadzi ewidencję sprzętu informatycznego oraz łączności w jednostce.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- okresowa praca w terenie,
- budynek z 3 kondygnacjami posiadający bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie informatyczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. ustawy z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skargowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
- dyspozycyjność i samodzielność,
- wysoka kultura osobista,
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu conajmniej komunikatywnym (potwierdzona certyfikatem),
- prawo jazdy kat. B,
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów