- Ogłoszenie nr: 163669
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 października 2014 r.
Komenda Miejska Policji we Włocławku
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zapewnienia realizacji zadań w zakresie komunikacji społecznej
- w Zespole Komunikacji Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 Włocławek
Miejsce wykonywania pracy:
- Włocławek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie i wdrażanie założeń związanych z prowadzeniem w mediach polityki prasowo-informacyjnej,
- przeprowadzanie analizy oraz monitorowanie obszarów mających wpływ na wewnętrzny i zewnętrzny odbiór KMP we Włocławku,
- realizowanie zadań z zakresu komunikacji wewnętrznej,
- przygotowywanie serwisu prasowego dot. działania KMP we Włocławku,
- prowadzenie strony internetowej KMP we Włocławku w zakresie umieszczania wydarzeń dnia oraz aktualności,
- informowanie środków masowego przekazu o inicjatywach i przedsięwzięciach realizowanych przez komórki organizacyjne oraz o problemach i zagadnieniach dot. funkcjonowania włocławskiej Policji,
- przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych dot. istotnych spraw dla włocławskiej Policji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie (spotkania z przedstawicielami współpracujących podmiotów.
Praca z komputerem, miejsce pracy umieszczone na drugim piętrze budynku z windą
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o profilu humanistycznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na podobnym lub równorzędnym stanowisku pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
- umiejętność interpretowania przepisów,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzywidywalnych i stresowych,
- umiejętność negocjowania,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- asertywność,
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel).
- wykształcenie wyższe lub podyplomowe na kierunku humanistycznym,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze współpracą ze środkami masowego przekazu,
- umiejętność współpracy z pracownikami, z przedstawicielami środków masowego przekazu,
- znajomość zagadnień ogólnopolicyjnych,
- znajomość prawa prasowego,
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów