ProService Agent Transferowy jest liderem świadczącym profesjonalne usługi dla polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz innych czołowych firm z sektora finansowego. W związku z nowymi projektami poszukujemy Pracownika Do Departamentu Operacyjnego na stanowisko:
-
rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych
-
prowadzenie szkoleń dla Pracowników Departamentu Operacyjnego
-
przygotowanie materiałów szkoleniowych
-
wsparcie w adaptacji nowych Pracowników
-
weryfikacja rozmów prowadzonych przez Pracowników Infolinii
-
ocena jakości rozmów Pracowników Infolinii, dokonywanie odsłuchu rozmów pracowników Infolinii
-
nadzór nad dokumentami wewnętrznymi Zespołu
-
tworzenie standardów i promowanie wśród Pracowników pro-klienckich postaw w procesie obsługi Klientów naszej Firmy
-
kontakt z Klientami Spółki w zakresie oceny jakości rozmów Infolinii – obsługa połączeń przychodzących
-
wykształcenia średniego lub wyższego
-
doświadczenia w prowadzeniu szkoleń
-
doświadczenia w pracy na Infolinii
-
bardzo dobrej znajomości MS Office
-
umiejętność redagowania korespondencji
-
odporności na stres w tym umiejętności panowania nad emocjami
-
wysokiego poczucia odpowiedzialności za powierzone obowiązki
-
umiejętności pracy w zespole
-
dokładności i skrupulatności
-
komunikatywności
-
kultury osobistej
-
dyspozycyjności – praca w godzinach 9:00 - 17:00
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wzrost kompetencji w zakresie prowadzenia szkoleń i przygotowywania dokumentów szkoleniowych
-
stabilną pracę w doświadczonym, kreatywnym i energicznym zespole
-
atrakcyjny pakiet socjalny w tym m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć rekreacyjnych, nauki języka angielskiego,
-
ubezpieczenie grupowe
-
możliwość realizacji pasji i zainteresowań w ramach firmowych Sekcji: piłki nożnej, biegowej, rowerowej, fotograficznej, warsztatów programowania oraz warsztatów kulinarnych